2012-03-27

Hallå ja :)

Min dator krånglade igår och internet ville inte alltid fungera, så jag gav upp :)
Idag är det dock som det ska igen, så nu blir det nya tag!

Förresten så fick vi brons på DM.. wooohoo :) allt gick verkligen super super bra :)
Och våra "små" tjejer kom på fjärde plats, de är även kvalificerade pga att för få lag i deras klass är anmälda till RM :D då jäklar säger jag bara.. de kan så mycket bättre och nu får de en ny chans att få visa va de går för :D
Vi har en 50/50 chans då vi är fyra lag i sverige som kom 3-a på de fyra olika DM som gått runt om i Sverige.
Två av dessa lag få följa med på RM.. vilket sker antingen genom högsta poäng eller lottning.. så nu håller vi ( och förhoppningsvis ni) alla tummar vi har för att vi får åka :) Vi behöver ändra ett fåtal grejer.. sen är vi sjukr vassa :)
Jag vill även göra lite reklam för den årliga uppvisningen med Gymnastik föreningen som är i A-hallen i Vänersborg den 15 April.. det kommer bli sjukt roligt och sjukt ball :) För då kan vi göra lite balla grejer som är för avancerade att tävla med i vår grupp :D så kom kom!

Annars har inte så mycket hänt faktiskt, gårdagen spenderades i någon form av koma.. 4 timmars sömn och hålla i gång i 13 timmar på en tävling.. lägg på köra fram och tillbaka till Borås på det.. så får ni en helt galet seg dag efter! Men skam den som ger sig, så jag och Marty gav oss ut på en powerwalk runt kanalen.. så lite hurtiga var vi :)
Jag har även kommit igång med gymmnadet igen, vilken känns sjukt gött! Nu kör vi stenhårt fram tills i sommar och förhoppningsvis RM!
Dagen idag spenderades med att titta på  "döda poeters sällskap" en film vi ska se via skolan.. våran tenta utgår nämligen i från den. Jag känner dock att jag måste se den igen!
Jag har även tränat, hängt med mamma och varit på lite "möte" med mina cheerleaders :)

Nu sitter jag här i min heta onepice som en barbapappa och med lockigt hår.. jag råkade lova Hanna att hon skulle få se det i skolan imorgon.. jag börjar ångra mig.. Jag ser ut som Kathrine 5 år inte Kathrine 24 år... myy gosh!

Dags för sängen mina kära!
Puss


Vårat tävlingsbidrag på Dm södra 2012 :) enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0