2012-03-22

Hejsan!

Jag vet att det var galet längesedan jag skrev ett inlägg nu, men jag har verkligen ine haft vare sig tid eller lust.
Så bloggen har fått ligga på hyllan ett tag nu, men jag ska försöka ta tag i det nu igen:)
Jag tycker ju egentligen det är himla kul :)

Det som är på gång just nu är Cheerleading DM södra som vi ska tävla i på söndag!
Jag är så sjuuuuukt taggad så ni förstår inte :) hade så himla gärna velat visa er hur bra det går för oss i år :) , men ni får vänta tills efter tävlingen!
Annars rullar det mesta på som vanligt med skola, träning och jobb :) har varit sjuk osv så gymmandet har blivit lidande, men nu efter tävlingen så är det dags att köra super hårt fram tills i sommar :) Har lite att ta av så det ska bort innan bikinin ska fram :)

Nu måste jag sticka på träningen (SISTA INNAN TÄVLING WAAAAAAH) :)

Puss och kram

PCS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0