2012-01-30

Hejsan :)

Jag har precis pluggat färdigt för idag :) Vi har hemma studier och studerat har jag minsann gjort!
4 timmar tog det, men nu är uppgifterna för morgondagens seminarie äntligen klara :)
Det är lite tråkigt att jag missar det fina vädret som är ute, men måste man så måste man!
Så nu ska jag snart springa ned i tvättstugan för att ta upp tvätten (multitasking på hög nivå) och försöka laga lite lunch innan det är dags att träna! Tyvärr verkar det bli träning själv idag igen, eftersom Elin oturligt nog lyckats bli sjuk :(. Får helt enkelt uppdatera min "träningslista" på spotify :)
Jag lovade ju att visa mina senaste fynd så här har vi mina godbitar :)


Bikbok 249:-



Gina Tricot 199:-



H&M ynka 99:- ( är inte jätte förtjust i stora tryck annars, men jag gillar kontrasten mellan svart och vitt)


Kommentarer
Postat av: Lindsy

Fiint! :)

2012-01-30 @ 17:52:28
URL: http://lindsys.blogg.se/
Postat av: kathy

Tack så mycket baby :)

2012-01-30 @ 20:53:27
URL: http://kkathys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0