2012-01-30

Hallå ja :)

Nu har jag minsann gjort allt nödvändigt idag som skulle göras, så nu tänker jag bara sitta här i soffan och slöa tills det är dags för sängen! Alla skoluppgifter är klara, tvätten är ren, träningen är avklarad och maten är lagad.. känns som jag förtjänar det va ;)?
Tränigen gick faktiskt väldigt bra idag, även om jag var sjuukt osugen när jag åkte hemifrån.
Det enda som störde mig var några killar som så många andra killar tror att bara för att man är tjej så är man inte seriös med träningen, så de ställer sig framför en och är ivägen och frågar lite barskt "Äru klar med den där snart elle?" och står och blänger surt och väntar precis bredvid om man inte är det! Ge fan !
Borde kanske ha flexat mina enorma biceps så kanske de inte vågat närma sig.. men det tänkte ju inte jag på..

Påtal om muskler så är det dags för hälsotestet på O2 imorgon, mäta fettprocent, vattenmängd och muskelprocent :) Även göra ett konditionstest som kan gå lite hur som helst.. konditionen är ungefär som på en pigg 70åring ;) Men jag är nog mest rädd för fettprocent resultatet.. tänk om den visar typ 47 % fett? Åh herre jösses! Vi får väl se :)

Nu ska jag gotta ned mig extra mycket i soffan och kolla på mammor och minimodeller.. kolla om jag blir lika förbannad som alla andra ;)

Pusss

Avslutar med en låt med rikigt skön text! Borde vi inte alla ha gjort såhär någon gång? Eh jo de tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0