2012-01-29

Godmorgon :)

Hoppas alla har haft en super bra lördag, min var fin fin faktiskt :)
Vi var en sväng på Lipz igår som sagt, där de byggt om och fixat till ännu ett dansgolv.
Det var faktiskt väldigt snyggt gjort, även om det var lite trångt.. men de spelade rikigt bra musik igår också.. en härlig blandning :) Dock hade de hyrt in en obehaglig strippa som gick runt och fårgade killar om de vill hångla för annars" skulle hon förlora sitt jobb".. så hon stod på bardisken i skinkkorta shorts och vita nätstrumpbraller och åmade sig.. Lite väl Tacky kan jag väl känna. .men hey vissa gillar sånt också!
Det bästa med att inte dricka är bannemej att inte behöva komma hem full och inte vakna bakfull :)
Så idag ska jag plugga massa för de är väldigt välbehövligt..vi har en uppgift som känns sjukt krånglig och sen ska jag passa på att träna.. ska se om jagkan få med mig någon annan pigg stackare :)

Jag shoppade faktiskt lite igår när vi var på Överby :) En fin stickad/virkad grön tröja, en svart transparant blus, en bustier och en fin vit blus/ t-shirt med ett svart hjärta på från H&M för ynka 99 kr :)
Så nu har jag en hel del överdelar, vilket jag verkligen verkligen behövde :)
Ska ta kort på det lite senare så ni får se :)

Dags för frukost..eller skaman säga brunch vid den här tiden?

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0