2012-01-28

Hallå ja :)

Jag sitter och inväntar att M ska bli klar så vi kan åka ut till Överby och shoppa lite :)
Tänkte jag skulle passa på att hitta något fint att ha på mig ikväll!
Det blev dock inte att jag hade på mig den nya tröjan igår kväll, den kändes lite för vanlig, så det fick bli svarta jeans, pajlettkavaj och ett svart linne :) Men jag hade ialla fall på mig den nya ringen , jätte fin men skit svår att få plats med i vantarna!
Går kvällen var hur trevlig som helst, vi åt jätte god mat på ett fullspäckat O'learys och sedan gick vi och bowlade.. Jag förlorade .. inte så oväntat precis :P Men det var rikgit roligt, man borde verkligen gör det oftare :)

Idag är det dags för Lipz nyöppnade del att ha premiär, så jag ska lipza för första gågen på över ett år ikväll!
Dock ska jag itne dricka, men jag tror att det kommer bli hur bra som helst :)

Nu ropar mannen att det är dags att åka!
Pusss

Röda läppar fixar det mesta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0