2012-01-27

Hejsan :)

Jag har precis kommit hem efter en tur på stan :) Hade tänkt att ta mig en tur till Siba, men ingen var ledig och kunde följa med, och M har bilen.. så det blev inget med det!
Jag hittade en super fin tröja , en ring och ett nagellack .. Alltid något :)
Jag tror att jag ska ha ha på mig tröjan ikväll när jag och några av tjejerna i klassen skall ute och äta och bowla :) Det ska bli så himla trevligt att ses utanför skolan och kunna prata om andra saker än skoluppgifter!
Det är så sjukt skönt att vara ledig idag och kunna göra lite vad jag vill, efter den hektiska praktikveckan!
Å andra sidan så har jag verkligen lärt mig så himla mycket den här veckan!
Jag fick även reda på att jag klarade Anatomitentan :) Kathrine 2 skolan 0!

Ikväll ska vi alltså ut och äta på O'learys och sedan tar vi oss vidare till Buddys för lite bowling!
Jag är verkligen fruktansvärt dålig på bowling så jag räknar inte med att vinna ;)
Efter Buddys får vi se vad som händer, M och hans vänner ska kanske till Butlers och kolla på Alex Moreno.. men jag vet inte rikigt hur sugen jag är på att stå där nere i källaren och trängas.
Det löser sig :)
Vad ska ni göra ikväll? Fredagsmysa;)?

Puss

New in :)






(ignorera mina korviga vita fingrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0