2012-01-20

Hallå ja!

Nu sitter jag på bussen tillbaka till Trollhättan, jag har varit på
Vårdcentralen i Vänersborg hos astmasköterskan! Det känns fruktansvärt segt att behöva åka fram och tillbaka bara för att åka till vårdcentralen, så jag ska nog ta tag i bytande av vårdcentral till någon i Trollhättan tror jag:) det finns ju bättre saker att göra än att åka buss kan man ju tycka!
Väl hemma så ska jag och Elin ta oss en liten tur till sportlife och bättre på våra muskler lite;) Jag hoppas hennes mosade tå känns bättre så vi kan köra lite kondition också:)
Ikväll ska jag njuta av att vara ledig och proppa i mig fondue hemma hos Björklunds:) Jag älskar lediga fredagar!
Vad ska ni göra ikväll?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0