2012-01-19

Hejsan :)

Jag vet att jag är lite dålig på att blogg ibland, men jag tänker inte rikigt på att det går så länge emellan!
Just nu sitter jag i alla fall ny duschad och nöjd, med en smoothie i  handen:), jag har nämligen ganska nyss kommit hem i från en 2,5 timmas cheerleading träning som gick så galet bra:D
Vi byggde hela träningen ihop med juniorerna så de gick himla  bra :) Vi ska ha en liten uppvisning snart så vi övar lite inför den :)

Igår var jag förövrigt och klippte mig :) klippte väl kanske en 5-6 cm sådär, men de var väl behövligt och nu är det verkligen en superbra längd :) Börjar nästan bli lite sugen på att klippa de några cm kortare till och med :P men vi får se! Lite sugen på att färga det lite ljusare med! :)

Snart är det helg också, känns som veckorna går super fort eller är der bara jag?
De verkar bli en mysigt helg, för jag är ledig :) ska äta fondue för första gången hemma hos M's föräldrar imorgon, spännande:) Och på lördag verkar det bli lite mys med Martina :) Jag försöker undvika att gå ut eftersom jag inte dricker någon alkohol just nu :) sparar pengar också ;)

Nu ska jag slöa lite i soffan innan M kommer hem :)
Puss och kram

Nytt och fräscht :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0