2012-01-13

Hallå ja :)

Jag sitter här och har precis pärlat om mitt halsband som jag köpte i egypten, så nu är det helt och fint igen :)
Jag ska snart hälla i mig lite alvedon ( dratt på mig feber, ont i halsen och i bihålorna) innan jag gör mig klar för att jobba :) Det är alltså jobb på O'learys som gäller för mig den här fredagen 16.30-03.00 :) kom och drick lite drinkar vetja :)
Imorgon är jag i alla fall ledig och då ska vi hjläpa lille Klas att flytta in i hans lägenhet , sen ska jag på kalas till min kära bror som fyller 38 :) Och på kvällen om jag inte mår som idag så ska vi på inflyttnings fest hos Klas :) Känns som det kommer bli en väldigt bra lördag :) Dock ska jag inte dricka nu när jag kommit igång så bra som jag gjort med träningen. Å andra sidan så förstör sjukan träningen den här veckan.. men vad tusan :)
Förresten verkar det som min pälsväst som jag fick byta har kommit, så imorgon ska jag hämta ut den och hoppas på att den här storleken sitter bättre :)

vad ska ni göra en fredag som denna? :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0