2012-01-11

Godmorgon allihopa :)
Ni blir minsann fler och fler, jätte roligt :)

Jag har precis proppat i mig min sista alvedon så jag ska kunna hålla energin upp i skolan idag, sen blir det till att införskaffa sig fler då jag ska jobba ikväll också! Skam den som ger sig?
Men behöver lite mer pengar på sparkontot då mina visdomständer börjar ta sig lite ton.. stay back säger jag!

Igår var jag och hämtade ut min kära väst, och som vanligt har jag lyckats beställa en i en för stor storlek, när ska jag lära mig undrar jag ? Så jag fick skicka tillbaka den och beställa en mindre. Det är bara att hoppas på att den kommer snart :) Förövrigt var den väldigt fin och lagom tjock, så man slipper se ut som en tjock liten björn!
Just nu har jag såna sjuka shopping cravings så det är inte klokt.. bara för att jag inte har några pengar att shoppa för just nu..behöver och ja behöver inte "behöver" verkligen någon fin stickad tröja.. jag har kanke tre jag använder och 2 eller 1,5 gillar jag.. så jag behöver verkligen en ny! Någon som har tips på någon fin? är lite sugen på en i en fin färg.. kánske en blå eller en grön. Gärna inte en navelkort bara, vill ha en som är lite längre.
Jag såg en superfin blå på h&m, billig var den också.. men den lär nog tyvärr vara slut senare!

Dags att göra sig i ordning så jag hinner lämna tillbaka paketet innan jag ska till skolan!
Pusss


Mitt mode idag ungefär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0