2012-01-10

Hallå Gänget :)

Jag sitter här och försöker plugga in va de manliga och kvinnliga fortplantnings organen heter på latin, yes så roligt har jag det en Tisdag morgon!
Jag ska snart hoppa i mina kläder och ge mig iväg till skolan för att hålla lite föredrag, funderar på att ta en liten extra sväng innan, så jag kan passa på att vara ute i snön :) Jag älskar snö, även om jag hatar kyla.. väldigt märkligt jag vet.. men allt bli så mycket ljusare och trevligare med snö än med det gråa tråkiga som vart de senaste. Jag och Linda tog en lång promenad i snöfallet i går, vilket resluterade i att vi var pisseblöta när vi kom hem.. men de var det värt :)
Jag  lyckades  förresten lägga vantarna på de skorna jag ville ha igår :) så himla fina och bekväma, och funkar lika fint till vardags som till fest när du inte orkar ta på dig monsterklackarna :) I will show you!
Köpte även ny tråd till mitt halsband som jag köpte i Egypten, det har gått sönder pga att lite va tråden släppt.. så jag tänkte vara lite pysslig och trä om det! Det är så himla fint så jag vill inte rikigt slänga det.

Ikväll blir det även cheerleading träning :) känner dock att jag börjar bli väldigt förkyld :( varför ska det alltid hända när man väl börjar komma igång med träningen ordentligt? Man bli sjuk och sen får man börja tillbaka på ruta ett igen.. craaap! Men jag ska proppa apelsiner nu så kanske det räddar mig.
Ska jobba massa i veckan , så jag hinner inte rikgit bli sjuk just nu :/
Eller ja, när hinner man egentligen bli sjuk?

Nu är det dags att ta tag i latinen igen!
Pusss

Well hello new shoes:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0