2012-01-10

Craaaaap jag börjar verkligen känna mig rikigt hänging nu :S gick från lite snorig till tung skalle på några timmar bara! Men skam den som ger sig, kanske kan få det att hålla sig tillbaka genom ren och skär envishet och lite apelsiner? i sure hope so :S
Något som är postivit å andra sidan är att min pälsväst som jag beställde från H&M har anländt :) ska hämta den innan jag åker till träningen tänkte jag :) Jag gjorde ett sånt sjuuukt kap när det kommer till den!
Har fingrat på den flera gånger på H&M i nordstan, men tyckt att 600 eller 700 varit för mycket för en pälsväst från just H&M , så jag har trumpet fått gå därifrån tomhänt..meeeen nu fanns den för 149 spänn på rean på hemsidan.. wooonderful :) Det är den svarta lite längre västen! Så nu hoppas vi bara på att den passar också :) Kommer bli super bra över skinnjackan. Då kanske jag kan få användning för skinnjackan nu också.
Jag är så frusen hela tiden, så måste alltid ha min tjockaste jacka, medan andra kanske glider runt i sin skinnjackor.. så nu jäklar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0