2012-02-13

Hejsan :)

Idag har jag egnastudier, så jag är ledig från skolan kan man säga :) eller ja ledig och ledig.. jag måste fortfarande plugga lite :) Jag har suttit och lyssnat på en föreläsning via en länk precis.. och den var faktiskt hör och häpna ganska så intressant :)
Nu ska jag snart ner i tvättstugan en stund.. super kul! De är fasen tvätt överallt efter M kom hem i från Sälen, så nu är det dags att ta tag i det!
Men om någon timma kommer mami hit så ska vi luncha och umgås lite, det ska bli super mysigt :)
Måste även ge mig ut till Överby för att hitta något fint åt M inför imorgon och även köpa en ny fjärrkontroll till tv'n i sovrummet.. jag har en tendens att alltid somna med kontrollen i sängen och sedan råka putta ned den på golvet i sömnen.. nu har den visst fått nog och slutat fungera!

Nu har jag förresten bokat tid för färgning och klippning, så nu ryker en liten bit till av håret :)
Det är alltid roligt med lite förändring, så jag längtar redan :) Dagen innan min födelsedag blev det, så jag är snygg på den stora dagen;)

Oj, nu kallar tvättstugan!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0