2012-02-10

Hallå ja:)

Jag sitter här med en filt i soffan och kollar på the Kardashians och är allmänt uttråkad.. herregud vad tråkigt det är att vara sjuk! gah!.. Dock mår jag faktiskt bättre idag :) Känns lite som min kropp inte rikigt låter sjukan bryta ut, utan att den håller tillbaka för kung och fosterland.. Duktig kropp!
Jag ska snart ta tag i lite pluggande i brist på annat tänkte jag, framför allt eftersom det kryper i kroppen på mig när jag inte kan träna.. helt sjukt vad man vänjer sig vid att göra saker!
Ikväll ska jag å andra sidan släpa mig hem till Zandra och Robin för lite filmmys, vilket ska bli sjukt trevligt efter en hel dag med mig själv :P Borde göra som Martina och börja sticka eller något!
Jag har dock önskat mig en symaskin i födelsedagspresent, som jag verkligen hoppas jag får :) DÅ kan man sitta och fixa och trixa med den, och lära sig en massa förhoppningsvis :)
Min moster är sömmerska så hon han massa gamla mönster hemma som jag lär kunna frossa i :D

Jag sitter även och funderar på om jag ska klippa av håret ytterligare en bit, och även färga det lite lite ljusare.
Var lite sugen på att be om en hombre.. men de känns som den trenden är lite över.
Men lite kortare än vad det är, så har man en frisyr även om man inte gör något emd håret.. ljust för att jag är så himla dålig på att komma på saker att göra med håret.. och eftersom jag har så gaaalet dålgit tålamod.
Jag blir ju inte mindre sugen när jag ser Angelica Blicks hår.. Kanske inte rikigt så kort men på något ungefär :)

vad tror ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0