2012-02-09

Hallå allihopa :)

Jag sitter nedkrupen i soffan med en filt och lite poppcorn, och tycker lite synd om mig själv!
Jag har lyckats bli sjuk IGEN, alltså mitt immunförsvar vill mig inte väl .. de märker jag det.
Och till råga på allt så har jag ingen M hemma som kan tycka synd om mig, för han är och lever loppan i Sälen den gottegrisen!
Jag som skulle träna massa i helgen för jag var ledig osv osv..Det är så himla störande att man alltid lyckas bli sjuk när man väl kommit igång med träningen.. de slår nästan aldrig fel verkligen!
Men men, som tur är är jag ledig från jobbet och skolan tills måndag, så jag hinner vila upp mig lite :)

Måste visa er ett par byxor imorgon som jag hittade i M's garderob ( nu kommer de låta skit konstigt att jag hittade dem i hans garderob) ett par blommiga jeans med svart botten, som faktiskt är ganska så snygga. Har varit lite negativ till den trenden.. men med svarta klackar och svart överdel, så kan det bli rikgit snyggt!
Nu till förklaringen varför M har dem i sin garderob :P .. De hade en fest i sin stuga i sommras med tema blommigt , så vi fyndade dem på H&M för 100 spänn.. och som tur var så sparade han dem.
Som sagt så vet jag inte om jag kommer använda dem.. men jag ska suga litep å det och pröva dem med lite olika saker :)
vad tror ni ? :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Biggest looser Sverige :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0