2012-02-03

Hallå ja :)

Jag kom precis hem från skolan, smet i från världens tråkigaste föreläsning.. kände inte rikgit att jag fick ut någonting av den! Jag och Caroline halvsov i salen, så vi gav upp!
Hur sjukt är inte vädret ute då? 13 minus och snöstorm! Jag har varit påpälsad som en liten eskimå hela dagen!
Dock måste jag nog ge mig ut och köpa ett par kängor senare idag för ett par läcker in vatten och de kängor jag har är i tyg, så tänkte hitta något billigt kap på H&M kanske  :)

Idag är det fredag och jag har en helt ledig kväll :D helt underbart!
Så kvällen ska spenderas först middag hos mamma och pappa och sedan fredagsmys och 3D film hemma hos Linda  ( http://lindsys.blogg.se ). Ska passa på att njuta ordentligt, för imorgon är det dags för ett superpass på O'learys, 11-23.. heja heja :)

Jag har förresten beställt en nya väska :) Jag hade först kollat på en liknande på Romwe men den han tyvärr ta slut, men sedan hittade jag en på Melba som jag funderade på om jag skulle köpa.
Jag såg sedan dagen efter att fröken Kenza hade köpt en likdan och lagt ut på bloggen vart man kunde köpa den.. så jag fick gå in och panik beställa den innan den han ta slut!
Det är tyvärr alltid så när storbloggarna lägger upp saker på bloggen.. då ska alla ha det!
Så har man sett det innan och tänkt vänta med att köpa det så är det per garanti slut!
Men nu är den förhoppningsvis påväg :)
Gick dock inte att sno någon bild på den, så ni får vänta tills den kommit..eller gå in på kenzas blogg och kolla :)

Nu ska jag hoppa in i duscen och tvätta mitt halvsnuskiga hår!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0