Söndag!

Hej allihopa!

Jag hann inte riktigt blogga igår, fick liksom aldrig riktigt ro.. kändes som det var 1000 saker att fixa och göra!
Det blev i alla fall utgång i går :) Vi började med lite vin osv hemma hos linda , vilket var hur trevligt som helst.. för att sedan stapplande på allt för höga klackar (stripper shoes?) bege oss mot O'learys där vår kompis som vanligen bor i Sthlm var Dj med några andra killar! Det var trevligt för det var väldigt mycket folk, men de spelade tyvärr lite för lite dansvänlig house och lite väl mycket lounge house, vilket var väldigt synd!
Jag lyckades ta några tafatta suddiga mobilbilder av kvällen som jag tänkte lägga upp imorgon ( mest för att jag är i djup matkoma och inte orkar hämta sladden till telefonen)

Idag har vi mest varit galet sega, vi hann dock med en sväng på Överby vilket resulterade i ett till knäskydd ( mitt andra knä har också börjat göra sjukt ont nu, så har bokat tid hos sjukgymnasten på fredag) , en sån där grej som ser ut som en dounut som du sätter i håret för att få till en snyggare knut  och även ett par easytones.. Gud vilken rumpa jag ska få.. får jag inte en sån som tjejerna i reklamen så ska jag lämna tillbaka dem!! typ..
Nej men vi behöver ha svarta skor när vi jobbar på O'learys så jag tänkte att varför inte träna lite extra samtidigt som man jobbar? Clever huh?
Jag har även bokat tid för en synundersökning till så jag kan få linser, märker verkligen hur dåligt jag ser nu när jag använder glasögonen mycket i skolan.. och nej jag tänker inte använda dem till vardags för jag ser verkligen märklig ut i dem.

Imorgon är det dags för en promenad i mina iwillgetanhottass shoes, så nu borde jag verkligen gå och lägga mig och sov bort min mätta mage!

Pussss



Mina nya vänner!

Kommentarer
Postat av: lindis

haha PRECIS dom easytonesen kollade jag också på igår ;D

2011-09-25 @ 23:23:04
URL: http://lindsys.blogg.se/
Postat av: Kathrine

Hahaha :) sjukt bekväma verkar dom vara :) Köpt ett par du med så kan vi svassa runt med dem ihop ;)

2011-09-25 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0