Skrivkramp!

Nu har jag precis kommit hem i från föreläsningen, som var allt annat än intressant.
Man fick även skriva i ett jäkla tempo för att hinna med, och då var det ju svårt att koncenterar sig på vad hon sa.. så speciellt givande var den väl inte!
Nu lagar jag lite mat till M och funderar på hur jag ska göra med kavajen på Åhlens.. värt eller inte värt?
Känner jag mig själv rätt så blir det nog den :)
Jag sitter även och är sjukt bitter på vädret.. regn och storm.. vem beställde det? Det går ju inte ens att ha paraply.. så det är bara att tack och ta emot och bli blöt..

Jag vill förresten passa på att tack världens bästa Sabrina för lite guide i mobilbloggandet :) och jaa man bli lite sugen på att byta bloggportal när de ska ta betalt för allt!?
Känns som mobilblogg hade underlättat lite :)

Snart är det dags för träning , men jag tänkte ta mig en lite sväng mot vänersborg och hälsa på mami och papi en sväng innan! Funderar på att ringa och tycka att de borde bjuda mig på middag! orkar itne laga något till mig själv.. M's mat är itne rikgit lika kompicerad ( köttbullar och makaroner) som min brukar vara!

Well well , nu ska jag försöka förtsätta och lägga över alla mina kontakter till den nya telefonen!

Pusss




Kommentarer
Postat av: Sabrina

Haha aw tack!! :D Det är luuugnt!

2011-09-14 @ 13:05:05
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0