Sega ben!

Heej!

Jag har precis hunnit duscha och äta efter träningen , som förövrigt var en galet bra träning.. jösses vad alla kämpade och var duktiga! Vi kommer vara killermachines inom kort!
Det känns i benen nu vill jag lova, är verkligen jätte seg i benen.. lär ha vääldigt mycket träningsvärk imorgon!
Så går jag konstigt vet ni varför ;)

Vi köpte förresten skrivbordet förut, det var verkligen helt perfekt! Så nu står det på sin plats och ser fint ut :D
Ska ordna en bild tills imorgon :)
Och vad händer imorgon ( jag ska sluta tjata snart jag lovar) jo då börjar min iphone fungera :D:D
Imorgon är det även afterwork med tjejerna :).. massa av dem som kommer hem, så det ska bli himla mysigt!

Nu ropar sängen på mig!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0