Paketöppning!

Hallå ja :)

Jag har precis varit och hämtat mitt paket från h&m som äntligen har kommit :) Det innehöll en kavaj/jacka (gick tyvärr inte att få en bild på) , ett par "gubb skor" och ett halsband, ni vet ett sånt där lite thigtare "choker halsband".. ni får se bilder längre ned :)
Kavajen är jag lite fundersam på om den är för stor eller inte, tänker dock att det kan vara skönt att få plats med en stickad tröja under , nu när det börjat bli lite kallare. Vill inte se ut somen liten dvärg bara , som jag lätt kan göra i för stora saker!

Jag ska snart ta tag i pluggandet nu också, har en hel del att läsa och idag har vi egna studier. Så de närmsta timmarna ska det läsas tills ögonen inte ser mer ..typ!
Sen ska jag minsann försöka ta mig en tur till sportlife trots snor och hängighet.. ( finns det ens ett ord som heter så? ) 
Förresten på fredag kan jag börja använda min iphone :D:D har redan laddat ned lite nödvändiga appar.. och lite mindre nödvändiga... Jag som inte skulle tjata mer om de förbaskade grejen.. De tar emot att säga det, men den är fan svin ball!!

Nu är det på med brillorna och näsan ner i boken!

Pussipuss


The shoes! Är dem inte helt perfekta?:)





Brillormen är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0