Friday!

jaha, då var det fredag igen då :) Dagen eller ja morgonen har spenderats hos sjukgymnasten! Jag har fått laser och ström i knäna som tydligen ska hjälpa emot inflammationen jag har i båda mina knän! Hon var helt förskräckt när hon såg hur illa det var, så nu ska jag få nya knäskydd och i lägg till skorna.. och när svullnaden lagt sig med hjälp av strömmen jag ska få två ggr i veckan under en tid,så ska vi försöka träna upp knäna! Äntligen vet de vad det är :) Resten av dagen har jag pluggat! Nu är äntligen hemtentan avklarad :) så nu slipper jag tänka på den under helgen! Mitt i plugget så råkade jag glömma tvätten i tvättmaskinen tills vår tvätt tid var slut, och när jag kom ner hade någon galen granne brytit upp fästet till hänglåset och slängt ut vår tvätt och lagt in sin egen.. snacka om ett litet lätt psykbryt. JAg ska försöka smyga mig ned och hämta vårat lås och boka en ny tvätt tid, vi får hoppas jag inte blir mördad på kuppen! Just nu gör jag mig i ordning inför kvällen :) vi ska gå ut till de nya stället 1903 som öppnar ikväll! Jag är väl inte jätte peppad på utgång, men alla andra ska ut eller är inte hemma, och jag är väl halvsugen på att sitta själv. Men det blir säkert roligt när man väl kommer igång :) Vad ska ni göra ikväll? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0