2011-09-26

Hejsan :)

Jag är ganska så nyss hemkommen efter ett Zumba pass med min syster, heerregud vad varm man blev och sjukt roligt var det :) Så det blir det nya nu, så fort jag har tid :)
Jag och M sitter här och ska kolla på resa till Egypten :D går allt som det ska så åker vi en vecka från 6 november :):)! Ska bli så himla skönt , med tanke på att jag inte hade någon som helst semester i sommras!
Sola,bada och dricka fruktiga drinkar, hur bra låter inte det :D?

Jag har förövrigt precis beställt en godbit från monki som jag hoppas hinner komma innan lördag , så jag kan ha den på Lindas och Martinas födelsedags middag :) kollar på lite svarta pumps också.. hittade jtte fina på h&m men som vanligt så skulle det ta över en månad att få dem.. så jag får nog tänka om lite! Hittade ett par fina på Nelly. com som jag funderar på att köpa istället.. vi får se :)
Dagen har förresten  spenderats med att plugga och leta info till mitt arbete om etik, städa och laga mat, så jag har haft en ganska effektiv dag , vilket jag älskar :)

Nu får vi fortsätta att leta resor här :)

Pusss


Marty var glad




´Zandra :)


Andreas  "Andycap" in action!


Det bjöds på lite hångel kvällen till ära!


Marty var... eh snygg?


Jag körde på någon form av catwoman liknande outfit i brist på fantasi!


Skorna från Nelly


KLänningen från Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0