2011-09-22

Hallihallå!

Gör bara ett snabbt litet inlägg innan jag ska springa ner till torget och möta mami!
Vi fick sluta tidigare idag, så jag han hem och fixa lite innan.

Det gick fint att jobba igår, det var oväntat mycket folk som var där, bland annat var ståupp komikern Özz Nujen där och käkade, sjukt rolig kille måste jag säga! Han är här och ska hålla i någon forskarfredag som högskolan har styrt upp imorgon, som jag missar eftersom jag ska jobba! Imrogon firar även O'learys 2 år , så vi ska jobba i svart skjorta och guldslips, måste ut och leta efter en bra svart skjorta. Den jag har har är för lång och transparant.. vilket nog inte rikigt uppskattas :)

Vi hade förövrigt en föreläsning kring etik idag, vilekt slutade med en galet hetsig disskusion kring abort.
En herre som gjorde ett mindre smart uttalande kring våldtäkt och abort i ett rum med ca 90 tjejer.. modigt eller snarae dumdristigt?
Hela salen var i uppror i princip!

Oj bråttom bråttom!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0