2011-09-14

Hej!

Nu har jag både hunnit träna, plugga och laga lite mat ( dock blev rishelvete inte bra).
Räknade lite på alla sidor jag läst idag, och kom fram till att det är ca 100 sidor plus lite till, så jag känner mig rätt seg i huvudet nu! Men lite klokare har jag nog blivit tror jag.
Träningen gick också bra trots att jag kände mig lite hängig.. mage/ rygg och 30 min på crosstrainern fick inleda första träningspasset på en vecka! Känner redan av träningsvärken sen gårdagens cheer träning..hur skönt som helst!

Jag sitter även och funderar på hur jag ska göra med kavajen från Åhlens.. gah hatar beslutsångest.
Help me?.. får fråga tjejerna när vi träffas på fredag!
Bredvid sitter grabbarna M och våran ibland inne boende Klas och kollar på Svenska miljonärer.. Foki är ju med :)
Sjuuukt märkliga människor som är med å andra sidan!

Jag får vara lite social emot grabbarna!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0