2011-09-13

Godmorgon!

Jag försökte precis blogga via iphonen , men de verkade ju inte fungera.. Någon som vet hur mna gör? om man måste ha någon speciell inställning eller så?
Iphonen funkar för övrigt fin fint, men mitt riktiga nummer förs inte över förrän på fredag, så jag får använda mina andra "skrutt" telefon tills dess. Sjuk skillnad på touchen förresten.. okej nog om telefonen, jag vägrar bli en Iphonenörd!

Jag ska snart traska mot skolan i storm och regn ,för att ha föreläsning.. känns väl sådär peppande.
Men den är säkert jätte intressant.. De måste de vara med tanke på att den är i 5 timmar.
Efter detta funderar jag på att trottsa vädret och springa bort till Åhlens , där jag lagt undan en jätte fin kavaj!
Hittade en liknande på H&M men ärmarna på den  i kombination med skärpet i midjan gjorde att man fick lite badrocksfeeling!.. Men den här har lite rakare ärmar och är verkligen jätte fint. Kommer just nu på 100 saker man kan ha den till.. Men gör man inte alltid det med kläder man vill ha? Vi får väl se om den hamnar i min garderob eller inte :)

Ikväll är det även cheerleading träning :) Ska dock inte springa innan eftersom jag förtfarande är ganska så förkyld! Men resten är jag galet peppad för :)

Oj, dags att ta på sig lite kläder!
Ha en bra dag :)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Blogg.se har ingen speciell Iphone App för o blogga. Eller jag har läst om man betalar typ varjemånad så får man någon "mall", vettefan.



I vilket fall som helst, skall du blogga från iphonen så får du gå in genom Safari & gå in på blogg.se som vanligt & när du kommer till där du skall skriva inlägget så får du trycka på "HTLM" . Då funkar det.

Fast mitt är så mongo att först klickar man på rutan som kommer upp , försöker skriva = går inte. klickar på rutan igen & så går det.. Hm, svårt o förklara.

Men tänk på att du får skriva " <BR> " för o byta rader o sånt språk du vet :>

Och bilder kan du inte lägga in, det får man mmsa in..



Visst blir man sugen på byta bloggportal eller? xD

2011-09-13 @ 14:15:49
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0