Zuuumba!

Halli hallå!

Jag känner att jag har varit sjukt lat med bloggandet det senaste.. shame on me!
Jag har suttit fast i allt pluggande, vi har haft galet mycket sidor att läsa till seminariumet imorgon och även en ganska stor uppgift att lösa och hålla föredrag om, så jag har inte rikgit kommit mig för att blogga!

Igår fick jag veta att jag inte får träna cheerleading ( och ta de jätte lugnt med annan träning också) på några veckor pga mina knän.. CRAP!
Inget som jag har vare sig lust eller tid med, med tanke på att vi tränar stenhårt inför tävlingen i Mars och jag vare sig får bygga, hoppa eller göra någon gymnastik..Men jag måste fokusera på att knäna ska bli bra, för som det är nu så är det nästan jobbigt att gå och stå!
Men jag tänker inte sluta träna helt.. det finns liksom inte i min värld.
Jag ska aboslut ta det lugnare dock!
Har plan på att gå på zumba med Linda idag, där kan man ju välja lite själv hur mycket av rörelserna man vill/kan ta ut. Då kan jag undvika hopp osv och satsa på andra saker! Kul att Linda följer med så jag för en gångs skull slipper träna själv :)

Efter Zumban är de laga mat ( vad tusan man nu ska laga?) och sedan tillbaks till pluggandet och öva på föredraget vi ska ha imrogon!
På tal om mat, är det bara jag som har super dålig fantasi när det gäller vad man ska laga? Jag vill laga något som är gott och nyttigt och som helst inte innehåller kolhydrater,dels för att jag håller vikten bättre utan och dels för att min mage är lite känslig för gluten , så jag kan inte äta för mycket pasta och så.
Så någon som har ett bra recept eller två?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0