Update

Hallå:)
Nu är jag hemma igen :) jag vet inte om det är en önsketanke/inbillning , men jag tror det börjar kännas bättre :)
Nu håller jag på och kokar ett ägg till frulle, ska inte äta för mycket för jag ska äta brunch med Emma vid tolv, i har inte hunnit ses på hur länge som helst, så de ska bli jätte mysigt:)

Efter det är de pluggtime som gäller! Läste en hel bok igår och det är dags för en till idag! Forskningsmetodik är inte jätte spännande vill jag lova!
Det har varit sjuk mycket det senaste, och lär inte lugna sig förrän efter tentan som är 4e november! Då är det ÄNTLIGEN dags för en ny kurs :)

Förutom plugg har jag även hunnit träna i veckan, både cheer ( kunde till och med vara med lite) och älskade zumban :) ni som inte testat måste göra det snarast :)!!

Lovar er en bildbomb från Tyskland senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0