Tyskland!

Hallihallå :)

Jag har tagit en liten pause från både pluggande och packande en stund!
Packande är i princip klart, plattången ska bara svalna och jag ska sminka mig så jag kan lägga ned det också.
Det är bannemej svårare att packa inför en kortare resa än för en vecka, åker man en vecka kan man ju proppa ned både det ena och det andra. Men eftersom vi bara reser med handbagage får man ransonera alla grejer lite.
Ni som känner mig väl vet att jag alltid har med mig ca 5 par skor , nu har jag bara två ( inkulderat de paret jag har på mig). Det ska bli så himla skönt att komma iväg för en stund nu och inte behöva tänka så mycket på skolan, även om jag har med mig ett häfte jag har planer på att läsa i flygplanet och i bilen. Om det blir av är kanske en annan femma.

Gårdagen spenderades med mamma på Överby och självklart blev det inte endast fönstershopping (shame on me).. men jag hittade ett par perfekta "skinnshorts" som faktiskt passade och hade bakfickor. Jag sitter inne på en ganska rund rumpa , vilket gör att den ser skit konstig ut i byxor/shorts utan bakfickor!
Det bästa var att de var väldigt billiga, 200 kr känns helt okej för ett par plastbrallor :)
Så nu tänkte jag sälja mina ack så snygga men väldigt illasittande skinnshorts från bikbok, jag har redan en aspirant på dem , men skulle hon inte vilja ha dem är det fritt fram för den som är sugen :)
Storlek M, tänkte sälja dem för 200 kr :)

Jag lär väl kanske inte få tillfälle att blogga förrän på söndag när vi kommer hem, om inte hotellet har wifi för då kan det nog slängas in ett inlägg eller två :)
Ha en superbra helg nu allihopa!

Pusss

Så här ser det ut i Moseldalen dit vi ska, underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0