Fredagsmys!

Haha jag var tvugen att skriva det, jag hatar det uttrycket!
Dock har kvällen varit väldigt mysig :)
Mami och min syster har varit här och ätit middag. Trerätters till och med, mästerkocken fixar!
Sen kan ju å andra sidan svårtighetsgraden på rätterna diskuteras ;)
Trevligt hade vi i alla fall, det är inte så ofta alla tre har tid och ses men när det väl händer har vi väldigt roligt :)

Dagen har även bjudit på sjukgymastik, där jag fick lite övningar som jag hoppas ska fungera :)
Jag hittade också en ny kompisi form av en 70årig dam, som berättade sin livshistoria när jag låg och svajade på pilatesbollen. Efter detta hann jag med plugga lite också, och för en gångs skull så var det faktiskt ganska så intressant och lätt att ta till sig! Finally!
Vi har sjukt mycket som vi ska läsa över helgen, så jag måste verkligen ta tag i det ordentligt imrogon!
Orkar inte rikigt sitta en hel söndag och plugga känner jag!

Morgondagen tänkte jag börja med lite Zumba :), sen ska vi ge oss ut till någon loppis och hitta en fin pinnstol som vi kan fixa till lite och ha vid det nya skrivbordet:)
Kvällen vete tusan, jag tror det blir spel och mys med Linda och Janet.. är inte så jätte sugen på att gå ut, även om det skulle vara någon snubbe på 1903 imorgon som skulle vara rätt ball!
Onödigt att dricka massa när man kommit igång med träningen.. låter säkert skittråkigt, men det är sant!

Hoppas alla har en bra Fredagkväll!

New in, vinröda byxor från veromoda! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0