Dagens :)

Hallihallå :)

Nu förlitar jag mig på den vanliga härliga versionen av blogg.se och hoppas på ett bättre resultat :)
Jag och grabbarna sitter här och kollar på partaj på 5-an, hyffsat roligt faktiskt.. men de är mycket meningslösa skämt som inte alls är roliga, som alltid när det är ett Svenskt humorprogram!
Vi har precis proppat i oss vår traditionella söndagsmiddag som även idag var ur Paolo Robertos kokbok, pasta med en tonfisk sås! Faktiskt väldigt god även om jag var lite skeptisk till en början :)
Det har även slunkit ned en jordgubb och lime smoothie, så jag är verkligen proppmätt!
Men det behövdes efter våran monsterprommenad i höstrusk och regn runt slussen, backe upp och backe ned .. till slut gjorde mina knän så ont så jag gick resten av prommenaden som Quasimodo ungefär, men det var ändå mysigt att få känna på hösten lite! Tror nästan att det är dags att plocka fram vinterjackan. Det var ju ungefär 7 grader ute idag och Klas mummlade om snö i veckan ( tror dock att han bakfyllesnurrade lite) eller?

Jag har även gjort klart uppgiften tills imorgon, satt och pluggade effektivt i 4 timmar och tillslut så :)
Hahahah helt galet vad duktig man känner sig när man är klar sen :)
Då ska vi bara sätta i hop ett patientfall till en sketch/ teater imorgon , som vi ska visa upp för seminariegruppen på tisdag! Kan bli en jätte rolig uppgift :)

Dags att vara lite social igen, M kollar lite tjurigt på mig!

Pusss

Hämtade min kära "päls" hos mamma idag, dags att börja använda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0