2011-10-24

Hallå ja!

Jag har precis kommit hem efter en intensiv pluggdag hemma hos Johanna!
Vi har granskat två artiklar etc etc, vilket tog betydligt längre tid än vad vi trodde, men nu är allt klart inför seiminariet på torsdag iaf, vilket är väldigt väldigt skönt.
Vi hade även fullt upp att underhålla Johannas lilla Vilmer 2 år gammal, som tyckte vi var tråkigast i hela världen som bara satt med våra näsor i böckerna!
Så nu sitter jag här helt simmig i huvudet och ska bara ta det väldigt lungt tills M kommer hem , med ingredienserna till min fisk jag ska laga, nytt recept så vi får väl se hur det ska gå :)
Börjar verkligen få idétorka när det kommer till matlagningen.. Eftersom jag i princip inte äter några kolhydrater just nu heller så underlättar ju inte det direkt.

Helgen bestod av jobb och ännu mera jobb.. Fredags var dock bara ett 6,5 timmes pass men med väldigt mycket folk överallt.. så fort något är billigt ( det var afterwork) så blir folk som tokiga!
På lördagen gjorde jag monsterpasset 11-23, som tog en del på krafterna, återigen var det helt sjukt mycket folk.. jag trodde det skulle bli hyffsat lugnt med tanke på att det var helgen innan lön, men ikke.. folk satte sprätt på sina sista kronor!
Så i söndags kändes kroppen ungefär som jag blivit överkörd av en buss ( hade även användt mina easytones hela passet så benen var helt slut) , men ingen rast och ingen ro.. då var det dags för pluggning inför dagens pluggsession! Jag han dock bjuda min bror och Annelie på en fika mellan pluggandet :)
På kvällen lyxade jag M och Elin till det med hemmagjord pizza och film, väldigt bra avslut på en söndag :)

Kom även på igår att man kanske borde ha någon form av vaccination för hepatit innan man sätter sig på planet till egypten.. men eftersom det baar är 2 veckor kvar (!!!!!) tills vi åker så var det för sent för twinrix.. men tydligen kunde man enligt vaccinations centralen ta en för endast hepatit A och sen kombinera flera B sprutor.. så det får väl fungera.. Onsdag är det dags.. ogillar egentligen sprutor starkt.. sticker gärna andra, men gillar inte när andra sticker mig! Men det får de vara värt, så slipper man oroa sig.. räcker med att man är lite halvstirrig för att få magsjuka och behöva sitta och baja hela veckan!

Nu ska jag zappa lite och käka vindruvor i min ensamhet!

Idag är det förresten världens bästa Sabrinas födelsedag :)

GRATTIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0