2011-10-21

Godmorgon :)

Jag har precis pratat med vårdecentralen och ska dit en sväng innan jobbet  sen.
Astman börjar bråka lite med mig för första gången på några år, så nu ärd et nog dags för lite mer medicin är jag rädd.. men men så länge det blir bättre så är jag nöjd!
Nu sitter jag och och proppar i mig råg fras innan det är dags att försöka läsa sista 80 sidorna av vetenskapsteorier för nybörjare, så jag slipper sitta hela dagen och plugga på söndag efter mitt monsterjobb pass imorgon!
Kära Egypten, jag vill åka till dig NU! Jag vill sola och bada (men itne hos hajarna) och dricka fruktiga drinkar! Pronto tack!

Jag kom på att jag lovade en bildbomb igår från tyskland, jag har några bilder, men jag insåg snabbtatt det är Bibbi som sitter inne på nästan alla.. så Bibbchen om du ser detta.. skicka bilderna :)
Men här kommer i alla fall några stycken :)


Supercheck trio!



När vi väl hämtat bilen och stannat för mat. köpte Staffan (Markus farbror) ett kinderägg, som han blev väldigt frälst i.


Resultatet ( en tidigt 60års present till Gunnar)


Första dagen avsultades på en hederlig tysk pub




Alla var nöjda


Vi var inne i en helt galen kyrka


Utanför stod en maskin/robot som skrev hela gamla testamentet, grabbarna tyckte dock att namnet på maskinen var det bästa av allt


Gunnar och Staffan hittade gamla leksakståg och blev nostalgiska till tusen



Tysk korv är ingen hit


Erik får avsluta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0