2011-10-11

Hallå ja :)

Jag sitter här och tjurar lite, för att naturligtvis var storlek 38 slut i de skorna från bubbleroom idag!!
varför i hela ¤"?)"&% skulle jag vänta med att beställa tills idag? Så nu är jag återigen ute på jakt.
Är det någon som sett en snygg liknande modell någonstans ,så dela med er :)

Jag är ganska så nyss hemkommen från skolan, där föredraget/tetatern gick som på räls och vi fick godkänt :)
Nu sitter jag och degar lite innan jag ska åka mot specsavers för att göra en synundersökning, så att jag kan få linser :) Som ni vet så använder jag sällan mina glasögon förutom när jag kör bli och när jag är i skolan.. och jag ska ju egentligen använda dem 24/7. Så det kan nog kanske vara på sin plats med linser!
Efter detta skall jag köra racer ( synundersökningen är kl 18 och träningen börjar 19) till gymmix hallen och kolla på träningen, och förhoppningsvis vara med i alla fall lite den här gången! Hatar att bara sitta och titta på , när man så gärna vill vara med!

Jag har förövrigt börjat skriva en lista på saker jag behöver!

* En vit och en svart tunnstickad polotröja
* En svart stickad tröja
*Ett par svarta höga ankelboots
*Ett plommonlila läppstift
*Nagellack i olika metallicfärger
osv osv osv

Okej vissa kanske jag inte behöver men jag "behööver" dem väldigt mycket ändå!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0