2011-10-10

Halli hallå :)

Jag är ganska så nyss hemkommen i från ett Zumbapass! Dock var det ett halvvbra pass.. tjejen som hade det verkade lite osäker på vad hon gjorde och använde sig av samma rörelser igenom nästan hela passet!
Så så värst jätte varm som vid förra passet blev jag väl inte men :) det var skönt att röra på sig lite!
Innan det var jag hos sjukgymnasten och fick ännu mer ström i knäna och prövade att göra övningarna igen, och det gick faktiskt himla bra!

Vi har även filat på våran redovisning / teater imorgon! Skit svårt att hålla sig för skratt och vara seriös när Johanna spelar en gnällig 5åring osv osv! Men det ska bli en väldigt rolig lektion imorgon i alla fall :)

Jag tror även jag hittat de perfekta skorna som jag ska beställa nu :) hade tänkt att köpa ett par svarta pumps, men såslog det mig att de faktiskt är ganska kallt ute och att de lär bli kallare inom kort. Så en stängd variant kanske är att tänka på istället. Den här hittade jag på bubbleroom, hur perfekta är inte dem?:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0