Tentaångest!!

Hallå gänget!
Jag ber om ursäkt för sjukt dålig uppdatering, men jag har inte hunnit med så mycket mer annat än att vara sjuk och plugga ihjäl mig till tentan!
Saker och ting börjar sitta nu, vilket är tur eftersom tentan är imorgon! Så idag ska jag sitta och finslipa det sista:)
Jag ska även bege mig till SEB eftersom en av deras automater svalde både mitt kort och mina pengar! Precis när pengarna skulle komma ut så slocknade automaten och skärmen blev svart! Där stod jag och såg snopen ut, utan vare sig pengar eller kort!
Nytt kort är beställt och kommer förhoppningsvis imorgon, men pengarna som jag skulle ta ut har dragits, så därför ska jag dit och kräva tillbaka dem! Underbar dag!

Imorgon ska jag och några i klassen gr oss ut och fira att den här skitkursen är slut! Det ska bli jätte trevligt att få lära känna alla lite bättre:) och på söndag bär det äntligen av till Egypten :D sol är verkligen något jag behöver just nu:)

Nu ska jag äta frukost och göra en av de gamla tentorna innan jag get mig på att skriva packningslista:)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0