2011-11-30

Hej :)

Jaaha, då är det alltså December imorgon.. känns väl inte direkt som det? Trodde aldrig jag skulle säga det efter förra årets snö kaos.. men jag vill ha snö nu!! Jag fryser ju alltid och jämt så för den sakens skull är jag väl inte så sugen, men det blir i alla fall lite ljusare och mysigare.. Och man får definitivt mer julstämmning när det är lite vitt på marken!
Vi har åkt runt hela Trollhättan ( typ) på jakt efter varsin chokladkalender.. inte för jag ska käka chokladen men för att det liksom hör till :/ Jag får ha mitt sista hopp hos Matmor imorgon och hoppas att inte de andra barnen köpt upp allihopa där med!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på enda kanalen som verkar funka på tvn just nu 6 an.. och jag som ville kolla på Greys Anatomy i väntan på att Linda ska komma hem i från jobbet.
Jag ska nämligen dit och kika på hennes och Tomas nya (skelögda) katt.. Gunnar! Har man inte en egen får man gosa med någon annans!
Dagen har för övrigt bestått utav TVÅ sjukt tråkiga föreläsningar i skolan , så jag är verkligen helt mosig i skallen just nu, och även kalas för min bror som fyllde år igår. Som ni säkert har förstått så är kalas ganska så vanligt i min familj, med tanke på att vi är 18 pers med föräldrar, alla syskon och deras respektive plus alla kids såå kan ni ju räkna ut själva att det blir minst ett kalas i månaden! Trevligt säger jag :)

Jag är förresten på jakt efter ett par nya höst/vinter skor.. mina börjar bli lite utslitna nu, så det kan vara dags för ett par nya.. har hittat en schysst märke som Scorett percis lanserat som har både snygga och billiga skor!
De har dem på sin webbshopp , men eftersom mina fötter tydligen blivit mindre.. eller så har storlekarna blivit större så vet jag inte rikgit om jag har 37 eller 38. Så jag får bege mig till Scorette i helgen och se om de har skorna där, eller i alla fall fråga hur storlek på skorna är :)
Vad tror ni om dessa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0