2011-11-29

Hallå allihopa :)
Kul att se att fler har hittat hit förresten :)

Jag sitter och försöker förstå nervsystemet, vilket är lättare sagt än gjort.. jag både blir tokig och somnar snart!
Ska ta en välförtjänt pause om två timmar och unna mig en stund i solariet, känner att frägen från egypten resan redan börjar försvinna och man känner sig så himla mycket fräshare i höst/vinter mörkret om man har lite färg. Sedan vill man ju välidgt gärna vara lite brun och snygg inför jul och nyårs helgerna också :)
Nu är förresten Köpenhamn resan bokad till nyår, vi ska bo på ett hotell som ligger 10 min från tivoli och med lagom gångavstånd till ströget osv .. känns jätte kul att någon tog tag i det så att det verkligen blev av :)
Det är ju även min och M's första jul och nyår ihop, eftersom han var i Australien förra året.. så nu längtar jag hur mycket som helst :)

Det tassar runt märkliga människor med megafon i trappan så i min paranoia låser jag dörren och sänker tvn :P Ogillar "dörrknackare" skarpt.. i min förra lägenhet fanns inget kikhål , så jag fick titt som tätt påhälsningar av Jehovas vittnen som ville läsa ur bibeln för mig och erbjuda mig frälsning. Så jag undviker det bäst jag kan!

Nej mina kära nu får jag återgå till nervsystemet och slita mitt hår lite till!

Puss



Snyggt par

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0