2011-11-28

Hejsan :)

Sitter här i soffan och försöker smälta den goda laxen min man gjorde, innan jag ska åka mot sportlife för lite zumba :)
Super enkel lax som blev jätte god som Caroline tipsade om, bara att blanda räkost och cremefraiche och lägga på laxfileer i en ungsfast form och strö lite ost över.. sen in med den i ugnen på 200 grader i ca 30 min :) Servera med valfritt tillbehör.. jag valde ångkokta grönsaker :)

Idag har jag suttit på en sjukt seg föreläsning om nervsystemet.. inte precis det lättast att ta in.. herregud vad kroppen är komplicerad, smart men väldigt komplicerad!Fick dock tillbaka tentan och jag lyckades kamma hem 70 av 75 poäng :) Är jätte nöjd med jag skulle fått full pott om jag inte fattat fel med att man fick skriva extraa på ett löspapper vi fick, vilket så inte var fallet.. så de jag skrev på löspappret gick bort och därmed de sista poängen.. men vad tusan :)

Jag sitter även och letar efter nyårsklänning ( fortfarande!!) beställde hem den i fårn Nelly som jag visade er, men den fanns bara i M vilket jag tror blir för stort :/ men  det är fri frakt nu fram till 23 december så passa på :) Och jag har även lagt in en bavakning på en Small om de skulle få in det inom kort :) har letat lite på andra sidor, men det är ingen som har någon rolig! Jag har bestämt mig för att jag i alla fall vill ha en svart ( skräll jag vet) men alla är så himla tighta och då kommer jag bara känna mig obekväm hela kvällen! Så den jag hittade vore ju egentligen perfa! Hoppas hoppas M passar ändå.. man kanske kan sy in den lite om jag har tur ? :)

Innan jag sticker till Zumban så måste jag få visa er mina "pyssel" jag styrt upp det senaste, är lite stolt med tanke på att jag är Sveriges mest opyssliga människa.. så passa på att kolla noga ;)



Adventsljusstake



"Julgrupp" (orkade inte vända bilden)



Pimpade adventsljusdaken lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0