2011-11-23

Hallihallå :)

Jag har nästan precis kommit hem i från praktiken, så här sitter jag i soffan och fundera på vad jag ska köpa till alla i julklapp.. kommer inte på något bra alls vill jag påstå!
Någon som har något bra tips på vad man kan köpa till sina föräldrar? jag har verkligen INGEN ANING!

Praktiken idag var ialla fall himla bra, fick göra och se massa saker. Skönt när man känner att man verkligen lär sig saker och inte bara får stå och titta på. Det skiljer sig verkligen på viken person man går med just den dagen!
Imorgon är sista dagen, och det ska faktiskt bli lite skönt mest för att vi slipper åka hela den långa vägen så tidigt på morgonen, men också tråkigt såklart!
Meeen ingen ro och ingen vila , för vid kl 20.00 är det dags för tre timmars jobb på O'learys.. tack vare champions leuage.. Barca - Milan.. lär vara helt hysteriskt mycket folk där! Men tre timmar kan det vara värt, alla extra pengar så här innan jul är väldigt välkommna :)

Helt sjukt förövrigt att det är första advent på söndag! Jag hinner inte rikgit med tiden känner jag..
Får ta och sätta upp ljusstakar och stjärnor på fredag, så de är lite mysigt i helgen :).. Tror vi tänkte ha lite adventsmys på söndag också.. kanske ha något julgodis och pepparkakor och glögg.. Jag Älskar Julen , det är verkligen den bästa högtiden på hela året :)

Nu får jag väl ta mig för något en stund här :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0