2011-11-21

God morgon!
Eller ja morgon och morgon jag har varit uppe sen halv tio, god förmiddag kanske är bättre?

Jag kom ganska nyss hem i från en powerwalk och har precis proppat i mig lite frukost.. Så himla skönt när man väl hinner ta en promenad innan frukost:)
Jag sitter här och kikar lite på nyårsklänningar, finns ju verkligen hur mycket som helst att välja på!
Jag vet inte rikgit vad jag är ute efter, men jag tror att jag vill ha en som är ganska enkel. Jag har ett par guldiga Jeffery Campell skor som jag skulle vilja använda och då passar nog en svart ( för ovanlighetens skull) enkel klänning bäst! Som de flesta som känner mig vet så är jag lite "allergisk" emot för mycket färg och plotter på mina kläder :) Är det någon som har tips på någon snygg klänning?
Vi har faktiskt börjat fundera på vad vi ska hitta på på nyår, och de verkar som det lutar åt att åka till köpenhamn och fira där :) kan bli jätte roligt, då nyår hemma brukar kännas ganska så överskattad och aldrig rikgit blir som man tänkt sig!

Hittade precis en klänning som kanske kan funka.. vad tror ni?
Har liite svårt för att den är så glansig, men resten är ganska så perfekt :)
Jamie Dress SEK 399, Nelly Trend - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0