2011-05-20

Hej allihopa! ( nu lät jag som anna anka i dum dummare)

Jag sitter här och inväntar att min majskolv ska koka , så jag hinner käka den innan jag ska åka och jobba.
3 timmars jobb idag, vilket gör att jag missar Veronica Maggio på liseberg ikväll.. men jag är inte bitter.. det ska bli jätte trevligt att sitta själv hela kvällen och få lyssna på spotify istället.. JÄTTE TREVLIGT!
Verkar dock som om hon kommer till Thn i Juli så jag får väl se det positivt.
Ska även hinna visa lägenheten för en kille sen efter jobbet.. jag håller tummarna galet hårt för att han ska vilja ha den.. det vore verkligen så himla himla skönt!
Då kan jag börja ta tag i att packa ner alla mina grejer också.. tror väl itne att det är så mycket.. jag hari nte så mycket småtjaffs.. men alla kläder lär väl ta sin lilla stund tror jag.
Lika bra att passa på att rensa ut allt som jag inte kan eller vill ha!

Ikväll ska jag alltså vara en aning bitter och ta det väldigt lungt, börjar klockan 8 imorgon så någon större aktivitet lär det väl inte direkt bli tror jag :) kanske åker hem till mamma och pappa och tjurar en sväng!
Hade tänkt att hinna träna, men eftersom han ska komma och kolla får jag strunta i det.
Jag och mamma gick ändå 6 km i morses så det ska nog inte vara någon fara:)

Nu kokar kolven som tusan så jag får springa och rädda den!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0