2011-02-01

Yeees äntligen är januari slut.. och jag kommer INTE sakna dig!
Känns sjukt gött att det äntligen är februari.. för då fyller jag år, åker utomlands med Elin , OCH vi är en månad närmare Mars :)
Lite postivit till den hrä dagen som varit en dålig dag!
Vakande på fel sida, fick en dålig känsla, gick till skolan för tidigt och fick gå hem och sen dit igen.. var kung på lektionen dock.. jobbade och de var väl sådär..
Dock avslutades kvällen med mysigt filmhäng hos Linda med båda Lindorna.. så nu känns det lite bättre igen :)

Imorgon jobbar jag förövrigt konstigaste tiden.. 16-20.. sjutk onödigt! men men det är pengar.
Ska föröska hinna plugga lite snabbt ( har en uppgift att göra), skypa med älskling och träna innan jobbet,sen ska jag även till cheerleadingen sista timman.. är svin peppad efter det gicks å himla bra på uppvisningen :)
Hittade lite fler bilder som Johanna tagit, så fler kommer!

Jag ska snart hoppa i säng och hoppas på en tyst natt.. Jesper (katten) har jamat som ini fan två nätter i rad.. så nu hoppas jag att han har vett att stänga igen kakhålet!

Nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0