2011-01-31

Hej på er!

Jag ska snart ge mig i väg till första Natur B lektion.. det ska bli ganska så intressant faktiskt!
Ska bli kul att se om det är någon man känner som går där, vore rätt gött.
Sen kommer Papi och hämtar mig och kör mig till jobbet.. jag har varit ledig i två dagar , men det känns som en vecka nästan, bara för att jag alltid är där i princip!
Så det är fullt ös medvetslös hela dagen idag, det känns verkligen att det är måndag.

Ställde mig för övrigt på vågen förut och upptäckte att jag nu gått ned totalt 5 kg :) woohoo säger jag!
Även försvunnit 5 cm i midjan, så de känns himla bra faktiskt.. även om jag har en del kvar innan jag är nöjd, men det kommer:) Idag har jag dock en tränings pause .. dels för att jag är upptagen heladagen och dels för att jag efter gårdagsen powerwalk/löpning och lördagsen cheerleading marathon, känner mig ltie som jag blivit överkörd av ett tåg!

Nu blir det tandborstning innan jag ska springa iväg!

Pusss

Jag är allitd lika snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0