2011-01-30

Hallå ja! Den här helgen har varit himla rolig, men väldigt stressig.. därför har jag inte rikigt hunnit uppdatera alls! Det hela började med fredagen då jag först jobbade till två, för att sen få skjuts av bästa Emma till tågstationen i Trollhättan. Där hoppade jag på tåget mot Götlaborg där Elin redan satt! Så vi shoppade på rean och spanade i secondhand affärer, som väntat var rean the shit på både monki och weekday.. hittadee en svart kofta ( finally) , ett fint linne och en skjorta för ynka 260 spänn! Sjuuukt gött! Vi träffade även Alexander och hängde runt lite med honom, käkade svin god sallad på "slimfood" ( jag vet skit töntigt namn).
Vi hälsade även på Lovisa som jobbar på Beyond retro och kikade runt lite där.. men vi hade lite halv bråttom till tåget så vi fick ingen rikgit ro att kolla så mycket osm vi hade velat.
Men allt som all var det en himla trevlig dag!

Igår hände det grejer hela dagen lång.
Jag började dagen med att hjälpa mamma och pappa att flytta.. Den nya lägenheten är jätte jätte fin!
Så vi bar grejer , fixade och donade.
VA lämnade även av grejeri min lägenhet som stått i deras förråd , så nu ser min lägenhet också ut som ett bombnedslag! Men jag ska ta i tu med det snarast.
Sen bar det iväg till Cheerleadingen för att först å två timmar innan uppvsningen , träna på allt vi skulle göra.
Helveeetee vad jobbigt de var att göra hel programet med gymnastik, bygg ,dans och hopp.. alla dog i princip en liten stund.
Själva uppvisningen gick himla bra faktiskt, och det var väldigt roligt att få visa upp vad vi åstakommit hittills!
Pride cheersquad is the shiiit!

Efter uppvsningen traskade jag hemåt och mötte pappa som bar massa grejer själv, så jag häjlpte honom en sväng. Sen var det bara att kasta sig in i duschen.. välja kläder och springa hem till linda.
Tillslut hamnade vi hos Matilda där vi hade himla trevligt.. och i slutet av kvällen gav vi oss i väg till Lipz ( där jag itne varit på ca 3 månader) så det var himla kul.. Man fick se en hel del stollar när man själv var nykter!

Nu sitter jag här och kollar igenom bilder från helgen.. så jag tänkte bjuda er på en bildbomb helt enkelt.
Enjoy!


Lite dans


Sara är lite lätt vig



Attityd?




Våra "små-tjejer"






Pride!!





Här kommer bilderna från lördagskvällen

I full färd med att hets sminka mig




Mot Mathilda




Väl hemma hos Mathilda


Och hon var sjukt taggad!


Som sagt var, sjuuukt taggad


Jag körde min bästa Mc Hammer pose


jag vet dock inte vad Elin sysslade med?


Linda ville inte riktigt vara med på kort




Glada damer




Malin var rätt nöjd


Och visade upp sin "så här blir man smal i ansiktet på kort" pose




En lek som spårade ur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0