2011-01-27

Hej hej! Här sitter jag och smockar vindruvor i väntan på en skypedate, väntar även på att mitt hår ska torka lite så jag kan blåsa och platta det inför imorgon! Jag och Elin ska ju på en liten tripp till Götet imorgon, det ska bli himla mysigt. Jaga monster rea och finkamma secondhand butiker. Billigt billigt! Ska bli hur roligt som hellst att kika runt i lite större secondhander , som förmodligen har bra mycket ballare och roligare kläder än Eriks hjälpen här i vänersborg! Så självklart hoppas jag på lite roliga fynd. Ska föröska köpa en del bas / vardags kläder, jag är så himla dålig på det.. jag hittar istället saker som är snygga vid utgång! En fika på Nordfelts i paljettklänning är väl halvbra? okej nu överdrev jag väl lite men typ! Vi ska även träffa käraste Alexander Qvist och hänga lite med honom, det ska bli hur trevligt som hellst. Han kan vara den roligast människan jag känner , och han lär väl hitta på en hel del spex! Eftermiddagen/ kvällen har förövrigt varit sjuk stressig.. alla folk kom i slutet av dagen precis lite innan stängning (typisk) och städningen dorg ut på tiden. Så jag fick racea till träningen för att hinna vara med sista timman. Väl inne så fick jag slänga på mig träningslkläder och skor och köra programmet med alla bygg direkt.. vart helt vimsig tillslut. Nu är första gången jag sitter ner på hela dagen i princip, så nu är jag rätt så mör! Nu ska jag prata lite med M sen ska jag fundera på vd jag ska ha på mig imorgon.. vete tusan hur kallt det ska bli? Strumpbrallor i 1o minus är väl ingen hit kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0