2011-01-26

Hej på er! Här sitter jag och inväntar han den där killen på skype :).. ska absolut inte berätta hur jävla kallt det har blivit här IGEN! -10? kom igeen .. jag som trodde det började gå åt vår hållet..CRAP! Bara för det så har jag garderat mig! var inne en sväng på bikbok efter jobbet och skulle leta efter de gråa shortsen och bodyn! Bodyn hittade jag och norpade åt mig en.. shortsen fanns tyvärr bara i för stor storlek :( får hoppas att det finns mindre i Götet! Jag gjorde dock en fynd.. ett sjutk fynd! Jag köpte en jätte mysig leopard "päls" som kostat 700 kr för 180 kr! Tjena fyndarn! Den är ungefär i modellen som en kavaj.. himla snygg till svarta kläder! Jag hoppas ta mig tusan den är varm också! Jag har även hunnit med att träna en sväng med Elin, som var rätt trött efter nattens allergianfall , som resluterade i akuten i 5 timmar! Stackarn såg helt förstörd ut, och rätt sönderkliad ut i ansiktet. Det var tydligen Frasse (katten) som utlöste det.. iinte gött! Nu mår hon ganska bra iaf som tur är ! Nu kommer nog segproppen in här när som hellst! Ska ta kort på pälsen inom kort! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0