2011-01-25

Hej hej :) Jag har precis pallrat mig hem i från cheerleading träningen, och det gick så himla bra idag :) kommer bli jätte jätte roligt med uppvsning känner jag nu! Kändes väl lite halvbra igår, men nu har vi gjort några mindre ändringar så nu blev allt kanon! Bra jobbat killar och tjejer!! Idag var ialla fall jag och mami på ikea heela dagen! Det var himla mysigt och vi hittade massa fint ( framförr allt jag) Jag hittade kanonfina tavlor som jag ska hänga över soffan, som gick i brun,beige och vitt.. precis som resten av sakerna! Sen en sån mysig "fårskinns matta" som jag ska ha vid sängen,så det blir det första man sätter tårna i på morgonen..mysigt! Jag fyndade även lite annat smått och gott, bland annat en trådback med fyra backar att ha inne i garderoben, så det blir lite mer organistation på sakerna! Så nu krävs bara lite bra spikar att sätta upp tavlor etc med så kommer det bli jäätte fint hemma :) Nu är även möglet borta och snart resten av fukten med, så nu kan jag snart sova i min säng och bara mysa där :D gött gött gött! Jag ska snart ta tag i mig själv och hoppa in i duschen innan jag ska skypa med min bästa :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0