2011-01-23

hejsan :)

Jag har visst råkat glömma att blogga på två dagar, jag är rätt tankspridd (eller senil?)
Ni har i alla fall inte missat så värst mycket kan jag väl säga!
Helgen har varit jätte jätte lugn.. har jobbat tidigt alla dagar så jag har inte haft mycket till val tyvärr!
Och på jobbet har det varit allt annat än lungt vill jag lova.. fattigaste helgen på året? My ass!
Folk över allt som rycker och sliter och tjatar och bråkar! Jösses!!
Idag har det varit hyffsat lugnt i alla fall, så de är gött!

Imorgon är jag ledig eller ja.. jag ska på upprop inför natur b, men efter det är jag ledig!
Då ska jag ringa diverse arga samtal.. dels till min hyresvärd och kräva att jag itne behöver betala hela hyra, pga att det är fuktskada som resulterat i mögel.. så nu står det en avfuktare och brummar.
Eftersom jag har astma så är det farligt för mig att vara där.
Även till vårdcentralen och kräva att de kolla upp mitt knä igen , för nu gör det apont helatiden , de har hållt på såhär i 5 år.. så nu får det minsann öppna knät och kolla så det itne är en trasig menisk ändå!
Bara att lägga på den arga rösten ( om jag nu har någon) och ryta lite!

På tisdag ska jag och mami till ikea :D de ska sjuk gött att få köpt de sista till lägenheten.. jag längtar.
Längtar även tills jag och elin ska till gbg.. då ska jag sätta sprätt på lite pengar och shoppa loss :)

Jag hittade lite godbitar från bikbok som jag är väldigt sugen på!
Jag ÄLSKAR de blå och grå shortsen, fanns ett par liknanade de grå på topshop.. dock väldigt mycket dyrare.
Så jag hoppas jag hinner lägga vantar på ett par:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0