2011-01-20

Hej hej!

Här sitter jag och inväntar M på skype :) ska se huret går med bilförsäljning och biljettköp !
Själv har jag ganska nyss kommit hem ifrån Cheerleading träningen, har även hunnit duscha och proppa en aplesin med! Träningen gick fint förutom mitt cpknä som bråkar med mig och gör ont!
Segt att inte kunna göra allt som alla andra kan göra.. men det går nog över snart.. lite överansträngt.
Dagen förövrigt har varit väldigt lung.. både på jobbet och hemma. Är sämst på att gå upp tidigt, så jag fick powernapa en sväng innan träningen. Det är rätt gött men jag böir alltid som en yr höna när jag sovit på dagen , sen tar de ett tag innan jag är med i gamet igen!

Från det ena till det andra så börar det hända grejer i kompiskretsarna.. Bella ska ha barn fick jag reda på igår, så himla kul ska det bli med en liten knodd! Jag är fortfarande i chock men jätte gad för deras skull.
Och idag fick jag höra att Rebecca har förlovat sig! Jätte jätte kul för hennes skull med.
Alltså tjejer, börjar vi bli gamla nu? De känns tusan så alltså!
Neru kids får det allt dröja ett bra tag innan det blir må jag säga.. vi ska hitta på massa ballt först!
Jag har ju min lilla skrutt som jah kan mysa med så länge ( min brors barn) som egentligen är snart tre så så liten är hon inte längre.. men världens bästa är hon :) Så det får räcka gott och väl!

Bästa skrutt<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0